Proč se z oblečení nejčastěji dávají reklamní čepice?

S železnou pravidelností pořádají podniky nejrůznější promoční akce. Mohou být například u příležitosti kulatého výročí založení firmy či otevření nové prodejny. Na těchto akcích se potom rozdávají nejrůznější propagační předměty. Nejčastější jsou v tomto případě propisky či klíčenky, ale někdy se rozdává i nějaký typ oděvu. Z něj jsou pak nejčastější reklamní čepice.

V tomto případě se jedná obvykle o kšiltovky, u nichž je vepředu logo a název dané firmy. Většinou jsou rozdávány zadarmo, případně pouze za malý poplatek. Skutečně se ale firmám vyplatí do tohoto projektu investovat a hromadně je rozdávat?

ksiltovka1

Popravdě řečeno, ano. Jejich cílem totiž není jen ukázat potenciálnímu zákazníkovi, že o něj daná firma stojí, nýbrž jim to také má pomáhat s propagací. Pokud ji totiž člověk nosí, zvláště na veřejnosti, pak toto jméno a logo, které je tam vyobrazeno, vidí všichni kolemjdoucí. A ti mohou být zvědaví, o jakou firmu se jedná. Tím se sami stanou potenciálními zákazníky.

Otázkou tedy je, zda bychom skutečně měly tyto předměty, které na promočních akcích dostaneme, nosit. Zde velmi záleží na faktu, zda skutečně chceme dané firmě dělat reklamu a zda ji opravdu podporujeme. Opravdu nám nebude vadit, když s ní v myslích ostatních budeme podvědomě spojováni?

ksiltovka2

Jiným faktem je, že tyto předměty, ať už se jedná o kšiltovky či jiné, nebývají zpravidla příliš kvalitní. Je samozřejmé, že firma chce pokud možno co nejvíce ušetřit. Proto za tyto předměty vynakládá nejmenší možnou částku. To pak jde na úkor kvality.

Buďte tedy připraveni na to, že pokud je budete často používat, pak příliš dlouho nevydrží. Například u propisky to příliš nevadí, ale například u oblečení by to už mohl být problém. Proto si vždy rozmyslete, zda chcete daný předmět opravdu používat. A pokud ne, pak je možné jej s díky odmítnout. Je to lepší, než kdyby vám ležel nevyužitý doma ve skříni.